انواع هدایای سازمانی و تبلیغاتی در آهون
ساعت دیجیتال رومیزی وودن کلاک طرح چوبی مدل مکعب
تابلو شنی واندرفول سند طرح دایره قاب سفید قابلیت انتخاب رنگ مایع تابلو
ساعت دیجیتال رومیزی وودن کلاک طرح چوبی مدل مثلثی
خودکار برند جوینت مدل بلک با قابلیت حک اسم با جعبه هدیه
ساعت رومیزی چوبی آهون طرح دایره
تابلو شنی واندرفول سند طرح مستطیل قاب مشکی کد RB
خودکار برند جوینت مدل سیلور با قابلیت حک اسم با جعبه هدیه
تراول ماگ کاتیفیلد با قابلیت حک متن برای هدیه
تابلو شنی واندرفول سند طرح مستطیل قاب سفید مایع شفاف کد RW
هدیه سازمانی چیست؟
هدیه سازمانی به هدیهای می گویند که سازمانها و شرکتها به کارکنان خود میدهند. مناسبتهایی مثل نوروز، یلدا، سالگرد تاسیس یا برنده شدن در یک پروژه می تواند دلایل و بهانههایی زیبا برای هدیه دادن به کارکنان داشته باشد.
هدف هدیه سازمانی
درسته که شرکتها به کارکنان خود هدیه و کادو می دهند. این کاری هست که همه شرکتها انجام میدهند. اما هدیه دادن به کارکنان سازمان اهداف دیگری دارد.
قدردانی از زحمات کارکنان: بدون وجود کارکنان سازمان شما نمیتوانید به یک کسب و کار و بیزینش بزرگ و سودده برسید. درسته که کارفرما برای آنها اشتغال ایجاد کرده اما باید این را بداند که شرکت او نیز در اثر نبود آن کارکنان یا عملکرد اشتباه آنها ممکن است با شکست رو به رو شود.
ایجاد حس وفاداری: یک کارمند خوب برای شرکت بسیار ارزشمند است. از دست دادن کارمندهای خوب ممکن است باعث شکست بیزینش شما شود. برای ساخت بیزینش موفق باید کارمندهای خوب خودتان را نگه دارید. این کار فقط با دادن حقوق بالاتر امکان پذیر نیست. باید به کارمندان خود حس ارزشمندی و مهم بودن بدهید. هدیه سازمانی از راههای ایجاد حس وفاداری است.
شریک کردن کارمندان در موفقیتها:
اگر شرکت شما به یک قرارداد خوب یا یک موفقیت بزرگ رسید سعی کنید یک هدیه به همه کارکنان شرکت بدهید. شریک کردن کارکنان در موفقیتهای شرکت باعث می شود که آنها سعیشان بر این باشد که باز هم شرکت به موفقیت برسد.
چند تا از بهرین هدایای سازمانی
بستههای خوراکی مثل پکهای آجیل و موارد غذایی
هدیه تبلیغاتی چیست؟
هدیه تبلیغاتی یکی از روشهای بازاریابی است و از نظر اهداف با هدیه سازمانی متفاوت است. شاید مدل کالا همان باشد اما اهداف متفاوت هستند. مخاطب هدیه تبلیغاتی هم عموما مشتریان قدیمی، فعلی و
اهداف هدیه تبلیغاتی
هدیه تبلیغاتی همانطور که گفته شد هدیه متفاوتی نسبت به هدیه سازمان است.
وفادارسازی مشتریان قدیمی و فعلی: حفظ مشتری فعلی همیشه ارزانتر از گرفتن مشتریهای جدید است. یکی از راههایی که سبب وفاداری مشتری قدیمی و خرید مجدد او می شود هدیه تبلیغاتی است. هدیه تبلیغاتی هرچند که یک هدیه ارزان باشد میتواند باعث ایجاد یک حس خوب نسبت به شرکت و برند شما بشود.
پیدا کردن مشتریان جدید: هدایای تبلیغاتی لوگو یا اطلاعات شرکت را روی خود دارند با هدیه دادن آنها به مشتریان بالقوه میتوانید آنهارا به مشتریان بالفعل تبدیل کنید. از جمله مکانهای مناسب برای هدیه دادن به منظور پیدا کردن مشتریان جدید نمایشگاهها و سمینارهاست. همچنین می توانید به صورت هدفمند این هدایا را بدهید. مثلا اگر مشتریان شما دندانپزشکها هستند. به دندانپزشکان هدف یک هدیه تبلیغاتی شیک هدیه دهید.
شناساندن برند: یکی دیگر از اهداف دیگر هدیه تبلیغاتی شناساندن برند است. هدایای تبلیغاتی که برای این هدف استفاده می شوند معمولا از کارهایی هستند که بیشتر در چشم هستند و دوام بالایی دارند. مثل آفتابگیر خودرو یا یک ساعت رومیزی جذاب.
چند تا از بهترین هدایای تبلیغاتی